we would like to claim you as our own if that's okay

Idag ar det tungt, jag vill verkligen inte kliva ur sangen och kanner att denna dag ar elak. Jag har endel att gora, men jag har verkligen ingen lust - inte ens oppna gardinerna..
Dagarna flyger ivag och att packa ihop 1,5 ar ar for mig ar otroligt psykiskt smartsamt och darfor ar jag valdigt ledsen idag...


Idag ska jag och Q ga pa date, antagligen varan sista date for oss sjalva .. Detta gor mig aven mer ledsen..

                        


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tänker på dej, känner med dej, det finns ju alltid en väg tillbaka. Ingenting är definitivt. Jag vill ju inget hellre än att du kommer hem och stannar hemma, men stöttar dej om du känner att du hör hemma hos Q. En mamma som längtar. Kram

2011-03-16 @ 21:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0