"grab your thongs.. - Im not wearing any, thongs are for women"

Vet inte riktigt vad jag ska borja, forra fredagen bar det at till Brisbane. Min sista tur upp till Brisvegas och under fredagen motte vi upp Q bror, fastmo och syster for middag.  Denize kom upp pa lordagen och vi hade middag med vanner innan vi gick ut.

Sondagen borjade varan trip, vi skulle forsoka hyra bil men det gick sadar... pga utav lojliga korkort och hyr regler. Vi styrde iaf upp mot Steve Irwins zoo "australia zoo" - otroligt skoj kul och man fick bade klappa kangrurer, koalor och massa annat skoj.
Denize och jag tog sedan tag & buss ner till Surfers for att halsa pa Petra & Alex, vi stannade dar for tva natter innan vi drog oss ner till Byron baaaaaaaay.

I fredags nar jag kom hem var det nedslack och tanda ljus overallt i lagenheten, maten stod pa bordet med en underbar pojkvan och en blombukett. Kan val inte saga mer an + poang.
Resten utav helgen har vart super, vi hade frukost "bondi old south head road" hemma hos Jeff och co innan vi drog oss till stranden. Vi hann aven med stranden idag med och vadret har verkligen vart super!


usch jag orkar verkligen inte skriva mer, tjo hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0