Ibland far man unna sig, det har Denize Hahne sagt



Igar efter jag hade hangt med Magda lite inne i stan sa tog jag mig over till Bondi for att leka med min andra halva Deeeeeenis !
Vi kolla pa film och at godis innan vi gick for att ata middag eller egentligen vare frukost mat till middag. Gud vad jag alskar poached eggs !!!!
Pa hemvagen kolla vi pa flyg sen senare gick vi forbi en nagelsalong och bestamde att unna oss sjalva lite sma vardagslyx!


Kolla vilka fina flip flops jag fick for att inte forstora mitt nagelack.

Efter var mani-pedicure sa motte vi Jeff pa hemvagen som lagade mer mat at oss och vi hade dem beromda otroligt goda bon burritos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0