en muffin starkare

Snart ar denna manad over, helt sjukt vad tiden gar snabbt! Nasta vecka ar den exakt 2 manader tills jag lamnar detta land. Det ar bade med gladje och sorg som jag lamnar Australien, fran att komma hem till sommaren sa andrades allt snabbt och nu kommer jag hem till kylan och varen ?
For er som inte vet varfor jag aker hem sa kommer min hast tillbaka hem om ca 2 veckor och det blev lite som en chock for oss alla, jag har aven en i familjen som jag vill spendera lite extra tid med under dens svara tid.

Jag borjade jobba igen i torsdags - ganska skon mjukstart att borja pa en torsdag :) Och eftersom jag stangde igar fick jag 2 pasar utav bagles, muffins och crossianter med mig hem. Sen att jag sedan tappa ut en utav pasarna pa gatan pavag hem ar en annan historia.

Idag ar det en vecka fran Q's fodelsedag och han forovrigt hade lingonsylt pa sin macka imorse i tro att det var "vanlig" sylt, det blev 2 tuggor innan han insag att det inte alls passa.



Idag ar det ocksa Idas fodelsedag - whiooooo onskar jag va dar hemma med er tjejer, saknar er sa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0