Det har med att stryka ...

Min kara pojkvan, eller kara och kara ar fragan! Hade endel skjortor han behovde ha strykta men kemtvatten ar stangd tills den 10 januari. Sa jag tankte va snall och sa att jag kunde stryka at honom, men glomde helt bort att jag tidigare forklarat att jag inte kan stryka och verkligen inte vet hur man gor, pga. att jag vet vad han kommer be mig om i framtiden.

MYCKET sant! Nu har jag efter nastan 14 skjortor namligen fatt jobbet som hans strykare...
"Tank sa mycket pengar jag kommer spara in pa det har"
"du behover knappt stada eller betala hyra sa du kan gott och val stryka mina skjortor" bla bla bla BLAAAAAAAA

Han hade aven maken att komma hem efter jobbet i mandags och fraga varfor jag bara hade strykit 4 skjortor och inte alla ? ooooh haaalllaaa? jag ar inte gjord av ett strykjarn + att jag ar jatte forskyld tackvare min "kara" pojkvan.




ps.jag har 3 skjortor kvar ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0