2011 - nytt ar, nya mojligheter

Jag akte upp till Brisbane den 23 dec efter jobbet, men innan det hann jag fixa de sista julklapparna men aven ha lunch med Johanna.
Vi tillbringade julen uppe i Brisbane och eftersom vi firar eller DEM firar julen pa juldagen har nere (?!) sa blev det champange frukost med foljd av presentoppning och lunch. Under kvallen akte vi over till Q's vanner och at middag samt efterratt och spela jenga.

Dagen efter hade Q's foraldrar Bbq for nagra slaktingar sa vi joina dem innan vi drog oss ner till kusten, Gold Coast.
Hade en jatte bra vecka med Q, Patty + Byron och senare under veckan kom aven Q's foraldrar ner for att fira nyar med oss. Nu var dock Q jatte dalig under nyar sa vi at middag med hans forldrar innan vi la oss pa soffan och invanta fyrverkirierna.

Jag traffade aven saklart Petra & Alex, Petra jobbar pa Vapiano som oppnat i Surfers och dar avnjot vi endel middagar/luncher.


- Christmas eve inneholl allt fran lunch - till for mycket alkohol


- Frukost och stranden m. Petra



- Tjejmiddag m. Patty & Catherine


- Japansk middag pa nyar


- Nyar


- Sista kvallen fick Patty & jag med oss killarna pa Draculas, 3 ratters middag m. show

Nu ar vi tillbaka i Sydney och jag borjar inte jobba forens den 17 jan, YES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0