30 dagar kvar innan jag landar i Sverige ...

Denna vecka gick sjukt snabbt och redan innan jag kunde saga helg var det torsdag och sjalvfallet trodde jag att det redan var fredag. Stor besvikelse nar jag insag att det var bara torsdag..
Hade en tidig dag pa jobbet sa gick runt en stund pa stan och motte upp Paula for att ga och dricka varldens basta milkshakes, och for att saga hej da - da hon ocksa har nu lamnat Sydney :/



Senare under torsdagen kom Linnea och Cristian over pa middag, det bjods pa kottbullar m pasta & sas. Det blev en mysig kvall med vin och minnen.
Fredagen var ocksa en tidig dag pa jobbet men innan jag kom ivag till jobbet pa morgonen insag jag att tavlan inne i vardagsrummet hangde pa tv - awesome..



Jag och Sam fran mitt jobb gick ut med nagra som jobbar i byggnaderna runt cafet. Det blev en mycket intressant och rolig kvall, vi blev aven guidade runt pa ena kontoret och fick se vad topp advokaterna har i sina skap undan gomda - ett annat ord av alkolister haha
De beratta aven att de brukar kolla pa mina brost pa jobbet, alltid lika kul vad alkohol far fram utav folk...


- Sam leker i receptionen

Jag vaknade upp brevid Quentin som hade kommit hem pa lordags morgonen fran sin jobbresa. Vi hade frukost nere i Walsh bay innan vi tog en promenad runt i hamnen och inne i stan for att kolla pa lite olika saker och ata lunch.
Jag hitta ett par skor jag valdigt garna vill ha!


Fick ett jatte fitn halsband och orhangen av Q nar han kom hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0