"Im not short .. Im fun size"

Jag och packa ar en kombo som inte alltid fungerar normalt, oftast packar jag som bast nar jag glommer halva innehallet i vaskan eller sitter och hyperventilerar nast intill vaskan, i panik da jag inser att jag inte tvattat eller liknande. - Detta hande innan jag skulle aka till Kina/Australien och med pricken over i'et sa lackte en flaska ut i vaskan nar jag skulle satta mig i bilen.


Jag lovade Q att jag skulle lagga ihop nagra av hans saker och samtidigt aven packa min vaska tills imorgon da vi aker till Brisbane. Anledningen till detta ar att Q hittar oftast mig pa golvet i gaderoben klagandes over att jag inte har nagra klader varje gang vi ska aka nagonstans, skulle han inte bli sa irreterad pa mig och sakert lamna mig liggandes pa golvet da han sjalv aker till flygplatsen, sa skulle vi missa planet varje gang!
- Nu ar det ju tyvarr sahar att jag faktiskt inte har "hunnit" packa, sa nu forsoker jag ova in en anledning och en riktigt bra bortforklaring varfor jag maste packa 5 minuter innan vi ska aka imorgon..





Idag efter jobbet motte jag upp Linnea Enmark ! Vi knalla runt pa stan och fika innan vi gick vidare hem till mig och at en lattare variant av middag - jatte mysig dag.
Jag har aven efter alla minnen vi pratat om under dagen insett vilket elakt litet barn jag var - Stackars Mamma!


                                    


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Trollunge...

2011-02-11 @ 15:30:14
Postat av: Sara

Gu vilken underbar bild på dig och Kenny, så himla söta båda två <3

2011-02-22 @ 17:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0