Fyra ganger ar FYRA ganger for mycket

Har hade jag tankt mig att vara duktig och lagga upp bilder med hopp om att "bloggen,internet,datorn" ar pa min sida idag - men da visade det sig att KAMERAN inte ar pa min sida, eller egentligen ar det min lathet for jag orkar inte ga och hamta kameran i vardagsrummet. Shit happens...

Jag ar verkligen galet trott idag, jag ser tva saker nar jag kollar pa en sak. Jag behover verkligen helg!
Forra helgen akte vi upp till Brisbane for att fira Pattys 25 arsdag. Vi gick aven pa hemma fest med temat "valentines day" fast allt utgick pa att man skulle kla sig sa naket som mojligt - jag vagra och kom med kjol och fick Q att lamna pyjamas byxorna hemma!
Lordagen tillbringa vi nere pa Gold Coast for att ga pa Sea world dar Patty skulle bada med delfiner och under denna tid bajsa en fagel pa mig ocksa........ Min fjarde gang har nere ! Yippie..

Efter en sen lordags natt var tanken att vi skulle lamna Brisbane kl 11 pa morgonen men nar klockan ringde 4 timmar senare efter vi hamnat i sang sa sluta det att vi inte lamna forens vid 15.
Inte varsta grejen bara att varan "alla hjartans dag" middag blev take away da Q begav sig till Japan och Korea nan timme senare.

I tron av att jag inte skulle fa nagra blommor pa alla hjartans dag skickade varldens basta pojkvan 10 roda rosor till mitt jobb med chocklad doppade jordgubbar - 10 extra poang till honom!


Senare hade jag middag med Denize o Paula, mega mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0