det har med mat..

Alska manniskor sager alltid " I love food " och kan val inte forneka att jag inte heller anvander denna mening. MEN jag har precis insett att jag faktiskt hatar mat.

Jag har verkligen ingen fantasi nar de kommer till mat, kan man ata pasta varje dag utan att bli tjock? Jag kommer svalta mig sjalv den dagen jag bor ensam, Mamma kan du fortfrande alltid laga mat at mig ? Liksom komma over varje dag med en matlada ? Underbart ...

Idag at jag en crossiant till middag med sylt pa till middag och lite jordnotter, men det var bara for jag var t v u n g e n att ata - ater man inte dor man har jag hort ! Men jag absolut hatar de, ibland ater jag lite frukt och notter..



- men ibland ater jag massor med mat .. garna chips !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0