bloggtrasket

Jag & min blogg ar inte vanner for tillfallet, det ar sa otroligt trakigt enligt mig att skriva blogg ! Jag forstar mig verkligen inte pa folk som skriver pa sina bloggar dagligen - aven om det ar sjukt najs for oss andra att lasa hahah

Anyway, det har hant mycket sen sist ! Q fyllde ar - vi fira detta pa en galen grekisk resturang och folk stod pa borden och kasta tallrikar i golvet, skrikandes WHOOOOPAAAAA !!!! Vi konstaterade aven denna kvall att jag inte kan dricka alkohol....





Veckan efter blev den Hunter Valley och vin, chocklad och australiensk champange provning. Vi bodde pa varldens mysigaste stalle som lag uppe i "bergen" eller vad man nu ska oversatta "hills". Jag korde bil, sag riktiga vilda kangrur, skrek for spindlar, lag vaken pa natterna pga djuren utanfor, drack vin och lite mer vin.
Nar vi kom hem fick jag aven besoka farbror doktorn och har halsat pa honom ett antal ggr nu sedan och aven "avnjutit" en kur av antibiotika for ovanlighetens skull.





Vi har aven sagt hej da till Daniela som akte hem till Chile igen och snart ar det Paulas tur :/ Alla borjar eller har verkligen lamnat nu, stackars Denize som blir kvar utav alla.



Ihelgen blir det Brisbane och det blir antagligen min sista tur upp dit innan hemgang.. Jag beratta for min chef igar om min hemgang och idag kom det ut till resten, aven om jag verkligen kan hata cafet sa komemr jag verkligen sakna alla. Idag vare en valdigt slo dag, vi hade kak/tartprovning (vi alla vet hur mycket jag gillar mina desserter) hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0