sjuk sjukare sjukast

Min feber vande snabbt fran att vara borta till att jag legat dackad pa sangen ... Vet inte riktigt vart den kom fran, men fan vad jag hatar att vara sjuk. Nu vill jag inte ens ha glass langre (?!)
Ska forsoka ta mig till doktorn imorgon - mitt favorit moment har i livet ...................................

Nar jag ar sjuk saknar jag mamma annu mer, jag minns nar man va liten och mamma kom in och tog hand om mig. Hon kom ofta hem med magnum glass ocksa eller chocklad :) Jag har ett minne fran nar jag var jatte sjuk nar jag kanske var 7 ar eller liknade sa somna jag i min brors rum och vaknade mer mega feber och jag fick dricka lask med sugror och senare fick jag rosor (dock kommer jag inte ihag fran vem) - Men iaf varje gang jag ar sjukt nufortiden tanker jag alltid pa de, varfor vet jag inte men det finns bara dar.
Som tur bor jag tillsammans med en angel som vager upp min mammas franvaro och ar bara varldens underbaraste person!


xx


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tänk om jag kunde komma och ta hand om dej...Kram

2010-09-02 @ 16:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0