Sa lamna han mig igen ....

Kom tillbaka fran Brisbane och Gold coast idag, var dar uppe for en av Q's basta kompisars fodelsedag. Vi akte upp fredag och borja kvallen med att mota upp Q's foraldrar for att ta oss till en italensk resturang, senare tog vi oss till en klubb dar resten av Q's kompisar var.
Under lordagen tog vi oss ner till Gold coast for att forsatta firandet i en form av ett overrasknings party med utgang och (ursakta) strippor .... Jag skyller pa killarna ! - vad ska man gora det var hans fodelsedag ?

Imorse motte jag, Petra och Alex for frukost/lunch - sa himla himla himla mysigt ! Jatte kul att se dem, kandes nastan som jag var tillbaka i tiden nar jag bodde dar.


Nu sitter jag hemma i Sydney igen och Quentin lamna mig nyss for Malaysia, Hongkong och natt mer land :/ Hatar att vara hemma sjalv, det ar sa tyst ... (Quentin where's the dog??)


- Sahar sag det ut for nagra minuter sedan utanfor fonstret, tydligen borjar nyar tidigt iar?! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0