"if we don't hurry there will be no strippers left"

Insag nyss att jag har "laddat" min ipod hela kvallen utan att satta in laddaren - Snyggt jobbat Kim Haag ..

Fick en ledig idag vilket jag sjalv tyckte var underbart tills molnen kom ?! Vart komma dessa moln fran och kyla ? Igar hade vi 28 grader och sol, men bara for jag ar ledig blire regn, moln, blast o kyla ! Det verkar inte som att vadret kommer andra sig heller for det ser ut att halla i sig veckan ut.
Stackars Diddis pappa och Annica som kommer imorgon (Vilket ska bli sjukt skoj for ovrigt)

Imorse klev jag upp tidigt, tidigare an vanligt ! Pete kom over pa en snabbvisit fran Nz sa vi tillbringa formiddagen med frukost,apple store samt glass - kul att se han igen efter allt drama och trubbel!
Senare under dagen besokte jag doktorn innan jag tog mig ut till underbara Bondi for att leka med tjejerna samt ata lite middag, vi hann aven pussa pa valparna i Petstore innan dem stangde !



Juste sa upp mig fran jobbet i tisdags och har bara nagra dagar kvar, kanns skont .. mkt skont ! For nu ar jag leeeeeeeeeeeeeeeedig (tills jag far ett nytt visum samt jobb, mindre roligt)

Bilder fran lordags


                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0