No more 19/83 Old south head road ....

Under min tid i Australien sa maste jag saga att jag tillbringa mina basta dagar pa Old south head road - i min gamla lagenhet men allt har sitt slut och man kan inte fa allt har i varlden... Som jag tidigare berattade sa hyrde Denize min sang medans jag flyttade in hos Quentin, dock har min tanke vart att jag ska flytta tillbaka sa jag bestamde mig att lamna lite av mina saker som jag anda aldrig anvander.
Men sa kom Jeff (min forra flatmate) med den stora nyheten att han ska flytta och dem som kanner Jeff och har hangt i 19/83 under dem harligaste dagarna ar nog lika forvanade eller mer som jag ar! Detta ar OTROLIGT stort !

Sa igar hamta jag mina sista saker och tog farval till 19/83 vilket faktiskt kandes i hjartat och som jag sa senare under dagen "jag ville faktiskt grata" Men allt har sitt slut och nu far det bli nya minnen pa Harrington st istallet!


Bilder fran Canberra








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0