jag har varldens basta pojkvan!

- och ja det ar offciellt nu ...

Men iaf sa har Q bokat in en super overrasking som jag (eftersom jag e bast och hatar overraskingar som jag vet ska komma) fick honom att forsaga sig om.. Vi ska aka och rida imorgon ca 1 h utanfor Sydney i 3 hela timmar!!
jag ar otroligt glad och jatte jatte taggad pa detta! Speciellt att se honom pa en hast, jag vet nagon som kommer ha det svart att ga till jobbet pa mandag mohahaha!

Har haft en underbar dag nere vid hamnen for att fira Saras 20 arsdag. Jag och Ais borja dagen med en flaska vin medans vi vantade in de andra tjejerna som kom fran Bondi och senare begav vi oss ner till hamnen dar vi hade lunch samt glass.. Muuuums !
Sa himla skont i solen, man kanner verkligen att det borjar bli var/sommar har och vi alskare !!!!!!

                                 


Kommentarer
Postat av: Karin

Neeeeeej, vad kul!!! Grattis Kim :D

2010-09-14 @ 10:49:42
URL: http://heypa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0