du ar en bajskorv

Sondagen var ur mysig och det kandes skont att komma utanfor Sydney lite och leka med hastarna, dock fick jag en halv chock nar dem tvinga pa mig en hjalm som 548383838 miljoner andra manniskor anvandt!
Vi red ut i skogen eller australiensk skog.... som mest bestar av torra trad och gratt gras! Jag fick en ganska liten hast, som hade en jatte fin tackining over ansiktet och magen - jatte mysig liten hast som fick mig att sakna min lilla hast annu mer dar hemma.
Det ar snart 1 ar sen Pellebus togs bort med .... :/

Anyway Q fick en jatte hast och det var ganska rogivande att se han guppa runt dar uppe men till min forvaning vad han valdigt duktig !
Senare under kvallen lagade vi middag och jag passade pa att ringa nagra valbekanta roster dar hemma, vilket var extremt mysigt att horas dessa underbara roster - saknar er sa !


Nu ere onsdag och halva veckan har gatt, jag vill verkligen inte jobba mer! Hade ett 12 timmarspass i mandags da vi ar ont om folk och det kanns bade i kropp och huvud. Har helgen ledig som vanligt och vi ska passa pa att aka till Canberra over lor-sondag.


                                  
                    
- var ar min hoppsadel ?!?!?! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0