another lovely day in Sydney

Vakna med att solen lyste i mina ogon och vaknar till varldens underbaraste vader, onskade jag var ledig sa jag kunde ga till stranden ... Vadret blir bara battre och battre har nere och det ar helt underbart.
Tillomed nar jag gick fran jobbet igar var det varmt ute, sa varmt att man fortfarnde kunde ga i t-shirt utan att frysa!


Fick varldens utbrott pa min ena manager igar sa nu har jag bestamt mig for att saga upp mig ! Orkar bara inte langre ..



Haromdagen nar jag kom hem sag jag att en viss person hade tagit ett foto utav mig och satt in i en ram - sa nu sitter jag dar pa "hyllan" pa kontoret.


(kan du komma hem nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0