two olsens 1 cup

Som jag beratta sa har Nora och Jackie bott har i nagra dagar men dem lamna oss igar ... :/ Kommer verkligen sakna Nora, vet inte nar vara vagar motts igen da hon inte fick ett nytt visum utan bara ett 3 manaders turistvisum. Nu aker alla dem ner till bajs Melbourne med!

Veckan har vart ganska lugn, vi tillbringa dagen i solen pa Manly och senare hade jag en date med Q och vaaaaarldens godaste efterratt (vi alla vet ju vad efterratter betyder for mig - K A R L E K! haha jag alskar dem)
Vi gick till toppen pa Sangri-la hotel till en resturang med jatte mysig utsikt over hamnen i Sydney med Opera huset samt bron.

I tisdags regna det till allas forvanad och efter en dag inomhus drog vi alla oss mot Sidebar for att spela Noras favorit quiz.  Vi lag lite risigt dar i slutet men tillslut drog vi hem den 100 dollar bar notan (dock later 100 dollar mer an vad det egentligen ar.. tyvarr)
Men kunde inte blivit en battre avslutan for Nora och Jackie som akte ner till Melb igar kvall.

Nu sitter jag och vantar Johanna och Frida som kommer om ca 30 min, wioooo ! Sen imorgon bar det av till Noosa for brollop !


                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0