sommar och sol, vi har kort tajt kjooooool






- harliga var tider !


Helgen har gatt snabbt, vi ar redan inne pa sondag och jag som trodde det skulle bli den laaaaaangsta helgen nagonsin.
Efter i Fredags nar jag vakna insag jag att jag inte hade ett jobb att ga till - forsta tanken var HALLLEEEEHLUUULIJJAAAA - Men sen efter ca 3 h sa inser jag att det kansek inte var sa kul... Efter 3 tvattmaskiner, torkat ur hela kylskapet samt rensat de pa skit och stadat overallt sa hade jag mycket trakigt. Igar tog Quentin mig till Ikea sa att jag fick leva ut mina svenska luster bland mat och godis och HALL I ER - JULMUST, forra aret hade jag inte julmust sa jag ar overlycklig :)

Idag ska blire nog bio samt middag med underbara vanner och mexicanskt star pa schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0