Bara for att jag kan ...

I mandags kom dagen med D och jag skulle soka nytt visum, Denize fick sitt visum forra veckan sa nu var det lite extra pirrigt. Men till min forvanad nar jag gick online pa min hotmail igar morse sa hade dem redan godkant visumet, vilket bara hade gatt pa nagra timmar!
Sa nu finns det inte nagot mer som heter " if you get your 2nd year... we can do that"  FOR JAG HAR DET NU!

"This is to advise that you have been granted a Working Holiday Visa, Subclass 417, on 11 October 2010"
   - Hur najs ar det inte att lasa ?!



Det blev aldrig nagon bio i sondags, vadret var for fint sa vi satt oss nere vid Opera baren och njot, dock sa brande jag min pa nasan och de andra kallade min "rudolf med roda mulen"
Ikvall ska jag traffa Magda och vi ska vara svenskar, med svensk mat och svensk film :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0