ants in my pants

Igar den 27 oktober var exakt 1 ar sedan jag och Denize landa i Sydney, sjukt vad tiden gar snabbt ? Jag kommer ihag dagen som igar.
Vi tillbringa dagen med att sova sova sova sova, sen kolla vi pa Petes rugbymatch och senare hamna vi pa en bar i Paddington. Detta var aven denna dag jag motte manga av mina framtida vanner, vi alla har haft ett otroligt ar har nere med massor av gladje & sorg.
Nu ar har vi ett nytt ar framfor oss och det invantar jag med spanning - aven om jag saknar alla extremt mycket.



Johanna och Frida har bott har i 1 vecka men idag aker dem tillbaka ner till Melbourne :(
Har vart sa otroligt kul att ha dem har, vi har bade hunnit med att skratta, grata, skrika, klippt av mina byxor, klippt har, bakat scones, druckit goon, kopt lax for 40 dollar och bara njutit av tiden.
Jag hade inte sett Johanna sen jag lamna Melb, da vi total missa varandra pa Arlanda nar jag akte tillbaka hit. Har vart sa otroligt kul och jag kommer sakna henne massor, men vi ses i Melb om nagra veckor !!

Vi har aven haft besok av Ryan "Pooman" Mullen, som jag och Denize traffa i Asien ! Sa ooooooootroligt kul att se han igen. Tyvarr drar aven han ner till Melbourne ..........


                                     
                     

Imorgon bar det av till Brisbane, men forst ska jag pa interljuv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0