1 ar sedan vi lamna Sverige

Idag den 18 okt (ni dar hemma ar lite efter) sa var det 1 helt ar sedan jag & Denize satt oss pa planet ner till Kina, hur snabbt gar inte tiden ? Det ar snart 1 helt ar sedan vi kom till Australien - S J U K T !


Har haft en jatte mysig helg, jag och Sanna gick ner till mitt gamla jobb for att saga hej och hamta min payslip senare satt vi oss pa ett cafe och prata pa. Under kvallen blev de utgang med dem andra, vi tillbringa kvallen pa Sidebar som brukade vara allas favvo stalle - men det kandes som vi var pa korvfest och det var kottmarknad..
Lordagen tillbringade vi alla nere i The Rocks pa "the australian beer festival" man kopte ett klippkort med 10 klipp som man senare lamna in varje gang man hamta cider eller ol, kan man spendera en battre lordag? Haha

Sondagen blev det brunch nere i Walsh bay (?1) for att senare ta oss ut till Bondi Beach for en eller fler drinkar, hur mysig dag som helst!
Nu har vi Nora och hennes van Jackie som bor med oss fram tills onsdag, da Johanna och Frida kommer - spannande spannande, jag ar TAGGGAD - ar ni taggade ?


                          


Hahah, kolla pa detta klipp - hur underbart ar det inte ?! hahah


Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG AR SUPERTAGGAD! Snart ses vi snyggve

2010-10-18 @ 08:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0