Vuxenpoang

I lordags traffa jag upp Magda och va lag en stund pa stranden innan vi gick fran Tamarama till Bondi, dar dem haft konst-vecka med massor av olik konst langs costal walk.
Efter en mega seg tur hem med bussen och all trafik kom jag hem. Dar vi eller vi.. De har gjort om varan "walking closet" nu kan jag antligen hanga mina klanningar dar inne, utan att de hanger pa golvet.
Senare at vi middag pa resturangen nere runt hornet.

Sondagen samlade vi vuxen poang och kolla pa sangram, till gastrummet. Vi kopte aven lakan och lite sant.
Vi akte aven och plocka upp Q's bror & flickvan pa flygplatsen sen blev det lunch och vin nere i Darling Harbour. Jag och Q delade senare pa en flaska champange innan vi alla gick ut och at pa en kinesiskt resturang. Kvallen blev ganska lang och jag var inte nykter nar jag gick till jobbet imorse....

Dagens middag blev ungsbakad lax i gradd pesto sas och Feta ost med potatis , och tro det eller ej men JAG lagde maten, aven om jag ropa pa Q var femte minut.

                        
Har ar en staty av all konst nere vi stranden. Gillade verkligen denna, sa otroligt haftig gjord!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0