det var en gang ..

Lite dalig uppdatering fran min sida den senaste tiden, men maste saga att det ar sa sjukt trakigt att skriva blogg ibland!

Anyway, I fredags sa bar det av till Brisbane igen och yttligare ett brollop. Men innan lekte jag med Ryan "Pooman" Mullen och vi tog oss upp i ett utav tornen i borjan av bron for att titta pa utsikten. Tyvarr var det molning men sa vackert!

 Det blev en lang helg som slutade med att vi eller Quentin garna ville stanna med sina kompisar yttligare en dag och flyttade fram flyget till MANDAG MORGON !
- Iborjan tanke jag whatever.. men att sedan ga upp kl 04.00 kandes saaaadar, speciellt nar jag inte har ett jobb att passa. Och sen att Quentin blir som en 3 aring som ar sjuk eller sovit for lite, gjorde ju inte saken battre.

Interljuvn jag hade i fredags gick suuuuuper bra (trodde jag) men i mandags far jag ett sms om att dem vill ha nagon som kunde binda upp sig i 1 ar.
Men har en annan interljuv ikvall sa vi far se hur det gar.
Gick pa bio igar och tittade pa Saw 3D och maste saga tack gode gud att Saw filmerna ar over.. Denna film var overskattad.


                                 


Detta ar enda bilden jag far upp, resten av bilderna far vanta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0