Mat-koma dag 2

Har "antligen" borjat jobba igen, jag har verkligen vart uttrakad den senaste manadern nar alla andra jobbar och ligger hemma.
Men nu har jag fatt jobb pa ett cafe, mandag - fredag. Helt okej .. Men jag hatar verkligen att jobba som servitris ! Har aldrig vart mer taggad pa att borja plugga och fa ett jobb som jag verkligen vill jobba med.


Igar sluta jag runt 3, sa hann hem och sova en snabbis innan middagen vi senare skulle pa under kvallen. Vi akte till Q's kompis kusins resturang ca 20-30 min utanfor Sydney och at libaneskt. Otroligt gott men mat-koman jag, eller alla var inne efter all mat var mindre kul. Nar man val trodde maten skulle ta slut kom det bara mer och mer ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0