Harry's Singapore Chilli Crab

Igar tog vara kara vanner oss med till en chinesisk resturang som ar kand for sina enorma krabbor. Men eftersom jag avskyr eller har avskyt skaldjur tills dem igar fick mig att prova krabba, otroligt gott maste jag saga!
- Vad betyder det har ? Borjar jag verkligen vaxa upp ? Iallafall sa en sak faststallde vi, att jag masta anvanda mina hander nar jag ater ar mindre kul.

Vi bestallde in tre stora krabbor pa ca 5 kilo sen borja festen. Innan maten skulle tilllagas sa kom dem in med krabborna i en lada dar dem rorde runt innan deras liv skulle ta slut ...

                                            
                                                 
         Sa har glad ar Ais nar vi satter pa oss vara otroligt fina forkladen innan middagen, haha



Just nu ligger jag i sangen och njuter av min ensamhet, jag ar som barn pa nytt da jag ligger och ater popkorn i sangen och tittar pa Fanny Och Alexander.
Har inte sett denna filmen pa valdigt lange och hur kul ar det att den faktiskt gar pa australiensk tv ? Annu battre ar det att jag far en san otrolig jul langtan nar jag ser denna film. 
Hur underbar ar inte den svenska julen, egentligen ? (Da har jag aldrigt vart natt stort jul fan alls, bara presenter)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0