Ett nej ar ett nej .. eller ?!

- Beror pa vad det ar, jag sa till mig sjalv att jag ska spara pengar .... Men de senaste dagarna nar jag gatt hem fran jobbet sa har jag bara "rakat" slinka in i nagon affar pa vagen hem och sommaren ar ju faktiskt pa ingang. Aven om vadret ar BAJS i Sydney for tillfallet. Det ar som man ar nere i Melbourne, for vi kan ha "4 olika arstider" under 1 dag.

Kvall ska vi pa middag  nr 747t4989 denna vecka tillsammans med fina Ais & James. Vi ska till en kinesisk resturang med skaldjur, jiiipppieeeee .... Mina 2 absolut storsta favoriter har i livet, absoluuuuut.................!
Imorgon ar det fredag och jag ska vara barnfri (Quentin) ihelgen, da han ska aker till Brisbane.



                                      

                                         Jag blir kar varje dag i denna manniska



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0