Efter regn kommer solsken .... eller ?

Lite sma ledsen idag .. Som jag tidigare berattade hade jag en jobbinterljuv och allt gick galant och familjen tyckte verkligen om mig, lonen var P E R F E K T och lite till, barnen var underbara och varldens softaste jobb.
Mamman ringde tillomed igar, men sen ringde hon tidigare ikvall och berattade att dem hade bestamt sig for att anstalla en australiensk tjej.
Men att dem tyckte sa himla mycket om mig, och undrade om de kunde behalla mitt nummer for barnvakt.
AH jag ville verkligen ha detta jobb, och denna gang bestamde jag mig for att INTE hoppas men sen nar hon ringde igar kandes det verkligen som jag skulle fa jobbet. Men fair enough.. Jag forstar att dem valjer en australienare utan visa restriktioner (heter det sa?!) och som antagligen kommer jobba dar langre an vad jag hade kunnat.

Bortsett fran detta har jag haft en bra helg. Quentin har vart lite sma sjuk den senaste tiden och bestamde sig for att stanna hemma i fredags sa jag fick sallskap under dagen.
Och senare pa kvallen kom Denize forbi och vi kolla pa tv och prata om asien,minnen och framtiden - kanns konstigt att vara vagar kommer korsas tillslut.. Jag menar... vi kan sitta ihop for livet haha

Lordagen spenderades i Bondi med lunch och tjejerna innan jag drog mig tillbaka till stan och sjalvklart spo-regna det nar jag gick hem fran affaren, underbart och jag spendera mina sista pengar pa glass for 15 javla dollar (?!)
Idag (sondag) hade vi frukost nere i hamnen  senare gick vi ner till parken for att mota upp lite vanner dar de var "red bull flutag" - som gick ut pa att man byggde en sakallad "ladbil" som kan flyga, som man styrde ut mot vattnet.

Kul att se da dem flesta mesta dok ner i vattnet och gjorde illa sig!

Senare tog vi oss till en bar och under kvallen blev det Bondi och italienskt, hade en super god veg. lasange ! muuums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0