Du har en snygg rumpa

Tog det extremt lungt ihelgen, vilket ar valbehovligt da jag kanske ska borja spara pengar till jul.
Jag och Johanna (inte Kvissberg) gick ut for en snabb middag innan hon skulle till jobbet pa lordagen.
Och under sondagen motte jag upp Denice och vi gick ner till Darling Harbour for hanga och dricka lite cider i solen., sjuuuukt mysigt !
Igar skulle jag och Q ga pa bio, men nar vi val kommer till bion sa inser vi att alla tider for Harry P ar fulla och bestammer oss da for att kolla pa Jackass men den var inte forens kl 21, sjukt oskont! Vi gick da ner till mitt favoritstalle Coldrock for glass senare ner till Darling H for en flaska vin och lite grekiskt.


Vart lite sma sur pa jobbet de senaste dagarna med. Vi ar namligen 2 servitriser men nu har en tjej som jobbat dar tidigare kommit tillbaka (?!) Och dem gav henne massor av vara tider, sa nu ar vi 3 st som ska dela pa mandag-fredag pass och det suger.
Vet inte hur jag ska gora da jag inte far tillrackligt med timmar, dock ar det bara till Julen men jag orkar inte....




Ps. De senaste dagarna har det vart fullmane och det ar otroligt vackert, hela hamnen lyser upp av manen. Australien ar ju ganska annolunda med allt och sjalvklart har vi inte fullmane for bara 1 dag har nere utan ett par dagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0