Can we make a booking ?

I fredags efter jobbet bestamde jag mig for att mota upp Cristian och ga pa en artitekt utsallning med alla som hade nyss tagit examen, det var fri alkohol hela kvallen och massor modeller att titta pa.
Jag var inte ute allt for lange men nar jag val ligger och sover hemma sa vaknar jag upp med att nagon star framfor mig med varldens leende "heeeeeeeeeeeej babe" ... Det var Quentin....
Som hamnd dagen efter slapa jag honom runt om i stan, vi besokte chinese garden, akte lilla taget nere i DH, gick hur langt som helst, sag 8 brollopspar (helt sjukt).

Nar vi kom hem igen bestamde vi oss for att fylla magarna med mexikanskt. Q ringer till "Mad Med" och fragar om vi kan boka ett bord, men killen svarar med att dem inte tar bokningar.
Q fragar da hur snabbt vi skulle fa ett bord om vi kommer dit runt 7 tiden, killen svarar pa nagra sekunder... Nar vi val kommer dit inser vi att denna resturang ar en motsvarighet till Mcdonalds fast mexikanskt. Mohaha han maste trott Q var efterbliven hahah
Vi svangde om och akte till en riktigt mexikansk resturang med margarita och coronas !


Pa sondagen fortsatte Q att leverera da han sager att han vill aka till IKEA och kolla pa en sang (??!!!), han har tidigare enbart akt dit for att fa tyst pa mig och mitt tjat om kottbullar.
Efter en lang dag med sang letande och julpynts shopping kom vi hem och pynta upp for julen och tande ett ljus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0