suuuuuuprise men 2 veckor är för kort !

Då var man tillbaka i Sverige. Lämna älskade Sydney förra onsdagen för att 27 timmar senare landa i Sverige. Mycket skumt känsla vare .. Blev så stum så jag gick rätt ut, förbi rullbanden, ut igenom portarna innan jag väl insåg att jag glömde att hämta min in-checknings väska ! Hur man nu göra detta - kan jag tyvärr inte svara på.

Men iaf, anledningen till att jag är hemma är för att mina kära mamma fyllde 50 igår så jag blev hemflygd för att överraska henne.
Underbar dag igår och att se hur glada min familj & vänner blev av att se mig värmer i hjärtat!!
Nu åker jag tillbaka den 9 juni men jag har sååååå otroligt mycket att göra innan så 2 veckor är verkligen för kort.. Tiden går snabbt när man har roligt!



Jag ligger i min säng nu, hör ni MIN SÄNG - hur mkt har jag inte längtat ?! Jag har ätit massor med gott och kan inte mer än säga att livet går bra nu, vädret är strålande med !
Åkte och hälsa på min underbart fina häst idag och satt på en häst för första gången på 7 månader - DET om nått var konstigt men gud så underbart.



















Kommentarer
Postat av: Sara

Åh jag som trodde att du kommit hem för att vara hemma lääänge nu :p SNällt att du flög hem för att överraska din mamma iaf :)

Jätte fina bilder på er!

Kram

2010-05-31 @ 09:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0