rain drops keep falling on my head

                              

- Vad HÄNDE ?! regn regn regn regn .. Jag vet att ni förmodligen inte kan se hur mycket det regnar men låt mig då berätta att det är som att hela atlanten har öppnat sig över oss.
Fick nyss ett samtal från jobbet som bad mig att komma in runt 12- 1 tiden men jag kan på en gång erkänna att efter jag hade sagt Ja och tittar ut inser jag att jag snabbt vill ringa tillbaka och säga nej.... Men de är väl bara be till gud att han täpper igen och sätta på sig jackan jag inte äger!



Måste säga att jag håller med denna kille sjuuuuukt idag
"I wanna be a billionaire so fricking bad
Buy all of the things I never had
Uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
Smiling next to Oprah and the Queen"

                                                     - sjukt skön låt

Och var jag billionär idag skulle jag inte behöva gå till jobbet! Men iaf idag är det 7 månader sen jag lämna Sverige och undra hur många mer det blir tills jag kmr hem ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0