Jag gillar att borsta tänderna samtidigt som jag står och tittar på opera huset

Tillbringa helgen tillsammans Mr. F då han har flyttat och handlar in nya saker för lägenheten så jag har åkt runt på dessa möbel affärer, men jag klagar inte för jag fick bestämma färg o saker + att jag blev belönad en dag på Ikea idag med köttbullar och potatismos muuuuummmssss !
Senare blev jag dock utdragen för att kolla på den nya Mercedercn - cool men heeey jag är en tjej och kan absolut inget om bilar..




                         

                                                           

Snart blire vaniljglass med hallon med mina underbart gulliga flatemates :)


Kommentarer
Postat av: klintan

Det går bra nu ? :P

2010-05-16 @ 15:36:11
Postat av: kim

.... ;)

2010-05-16 @ 16:40:03
Postat av: Louis

nice view !

själv borstar jag tänderna framför en inte allt för vacker syn på morgonen ! :)

2010-05-16 @ 18:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0