can i see your passport?!

Haha vart ska jag börja ? Jobbat denna vecka och hemskt har de vart då vårat system har vart hela efterblivet och otroligt segt och vare inte segt så låg de nere. Men jag antar att jag inte ska klaga då jag blev betald för att göra ingenting.
Vart på middag och lite sånt där annat små skoj iveckan - sen är även Nora tillbaka dock lämnar hon oss dör Cairns ....... Inte ok!

Igår vare skoj, Magda kom över på burritos senare tog vi andra oss ner till Denize lägenhet då dem hade inflyttningsfest! Jätte kul o träffa massor med nytt folk även om polisen kom och skicka ut alla.
Jag hade dock en eller flera diskussioner om vart jag faktiskt kommer ifrån då många tror att jag ljuger när jag säger Sverige? Igår bad en irländsk kille mig om mitt pass + körkort då han trodde jag kom från irland. (dumma irländare haha) Men hur som hellst MKT rolig konstig ? kväll haha!

Juste igår stod jag utanför lägenheten så hör jag 2 komma upp i trappan så jag vänder mig om och möter denna killes ansikte men vänder mig snabbt igen bara att nått fick mig att vända mig igen så ser jag att de är CRAIG en annan engelsk kille vi träffa i asien, så kul att träffa han igen! Jag träffa han ute en kväll snabbt precis när vi hade kommit hit men sen har vi bara vart så dåliga på att ses. Men de blev ett kärt återseende :)


                                

idag är det LÖRDAG whiooooo och vad gör man då?! SKÅL



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tänk på levern hjärtat

2010-05-22 @ 11:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0