aussie aussie aussie oi oi oi

Idag kan jag berätta tills allas glädje där hemma att det REGNAR och kallt är det också.. Tidigare under dagen åska det så att fönsterna vibrera!
Var ett bra tag sedan det regnade faktiskt även om de gärna regnar en del i Sydney, men nu kommer vintern. Så fort solen försvinner så blire kallt även vinden är kall - väldigt kall! Nu kanske ni tycker jag överdriver MEN ärligt talat förstår jag inte hur ni överlevde vintern hemma för jag fryser otroligt mycket nu.

Imorgon är det 7 hela snabba månader sedan vi flydde landet, sjukt läskigt att tiden går så snabbt - detta betyder också att vi bara har 5 månader kvar och om dessa 7 månaderna bara flög förbi, hur snabbt kommer då de kommande 5 månaderna gå?! Får jag inte mitt 2nd year blir jag väldigt upprörd.






                     


Anyway! jag sitter ihopkuren i soffan med filt o duntäcke och lyssnar på regnet, men lika glad är jag för det för idag kan jag inte sluta le !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0