Svälj aldrig ner antibiotika med kaffe

Kvällen igår blev succe dock mindre succe för dem andra idag, ibland har det sina fördelar att vara nykter! Efter en god middag och mycket prat om "the good old days" så mötte vi upp en tysk arbetskamrat till Linkan för att senare gå vidare till en irländsk bar (drömde om St.paddys day i natt pga av alla skyltar. Irländarna förföljer mig i mina drömmar, blir aldrig av med dem :) haha)

Men iallafall så efter deras shot race med mig sittandes i mitten med ett glas vatten (KÄNN PÅ DEN IDA - jag börjar bli vuxen) så börjar det gå utför för alla 3 och bartenderna kolla på mig och skaka på huvudet när dessa tre människor försökte hänga sig över baren för att tigga till sig mer dricka.. Det sluta med att jag satt själv i baren .. nykter vid 3 snåret - kände mig lite tragisk sittandes där men kvällen slutade med att jag gick in i 2 norrmän som visade sig mkt trevliga.



Måste berätta en väldigt intressant sak jag märkt dem senaste dagarna. Vi har användt internet på Starbucks de 2 senaste dagarna och varje gång jag kmr hit dyker det upp konstiga människor från höger och vänster. Idag kom ropa en kille när vi kom in och fråga om vi ville sitta vid hans bord - man vill ju inte vara otrevlig så varför inte ! Vi är ändå här för att träffa människor.
Det visade sig att han kom från Brisbane, hoppa av skolan vid 16 års ålder, åker skatebord - nu tänker ni säkert ? Vadå det låter som en trevlig normal kille MEN (det finns alltid ett men) när han börjar ställa frågor om vad vi tycker om religiös musik så kom varningslampan, som tur tacka han för sig efter en stund och gled vidare med citatet " catch u on the flip side" haha



                      

- Vatten är bra, jag rekommenderar er att pröva !


Kommentarer
Postat av: frk Nilsson

Måste bara säga hat´s off till din blogg. Jag hatar blogg-läsare - och bloggarna själva för den delen - men du står för fin underhållning. Hoppas att d e OK att jag är inne o rotar i ditt liv och drömmer mig tillbaka till min tid på din sida världen...måste verkligen snart tillbaka - frågan e bara om jag inte hunnit bli en smula för gammal :/ Puss!

2010-03-18 @ 10:50:54
Postat av: Kim

Nilla, man e aldrig för gammal ;)

2010-03-27 @ 07:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0