next stop : Bondi junction

Som jag berätta sist är jag tillbaka i Sydney, Bondi och det känns mkt bra. Jag bor i samma lägenhet jag bodde i under min sista månad hära.  Nu är det bara jobb som saknas, dock tappa jag rösten efter en stökig ute kväll i Surfers så ingen hör vad jag säger, jag låter som i Ayia napa 07 fast kanske lite värre .. :/


Min sista kväll i Surfers med middag på en Italiensk resturang i Main beach med en vän från Brisbane, senare tog vi oss ner till stranden med några öl och prata om livet och titta på stjärnorna.
När det var dags för honom att röra sig hemåt tog jag mig tillbaka in till "staden" och mötte upp Petra & Alex med co. Vi stannade en stund och tog några öl innan vi tog oss vidare till ett annat ställe som vidare tog oss till en kareoke bar - där inne fick vi ett eget rum sen spåra det ur.
Från abba till Metallica ..  Petra & alex om ni läser detta så - "hoooooooo AAAHHHHH " ;)


Dagen efter så kom andra "lill" Alex upp och det var dags för mig att packa väskan för ännu en gång.. Hade lite ångest medans jag satt på golvet med alla kläder och Alex kmr in med - " snälla säga INTE att allt detta är ditt" .. tyvärr var det så.
Väl på flygplatsen skulle jag även fastna i security saken med mina väskor för att senare tas åt sidan och ta prover på mina kläder ? Men det fanns inget bättre att höra på tåget påväg till Bondi " Next stop - Bondi Junction - hoooome sweet home !




Nej nu kissar jag på mig, .. på  riktigt ! xx


Kommentarer
Postat av: Louis

2 Nya häst jobb i Sydney Kom ut idag-



http://www.jobrapido.com.au/?w=Horse&l=&utm_source=jobalert&utm_medium=email&zjsid=XgVT%2Bi7PTtSjPjZkM8sJM3e1g2XuAkTSMoHGug/LvIY%3D&zdecodefirst=1

2010-03-26 @ 07:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0