Kimtardedness

Jag tänkte "ett glas kan väl inte skada?" .. varför sluta det då alltid med "vad fan hände igår?!" Varje gång jag umgås med dessa Brisbane killar ?
Men man får väl säga att jag mådde som man förtjänar dagen efter medtanke på att jag blanda min antibotika med alkohol och efter att suttit på Mr. Flannerys rygg som sluta med att han springer och ramlar självklart baklänges över mig, så vaknar jag med en svullen hand och blå rumpa. Tack ! - kvällen sluta med att Mr. Holland fick en drink i ansiktet pga sitt odrägliga beetende, men vem kan inte tycka om dessa "oskyldiga" pojkar ?!

Dagen igår var ganska seg känns att man fyller 21 år om 1 månad ... 

                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0