äcklig mat ?!

Jag har alltid vart en väldigt jobbig människa att laga mat till, då jag är extremt petig samt kräsen med allt.
Men sen jag kom till Australien har jag provat både det ena och det andra. Och mycket av det jag har prövat är helt okej eller tillomed GREAT !
Det började med sushi, samt skaldjur, svamp och rått kött, - dock har jag mkt svårt för detta fortfrande. Däremot kan jag inte få nog av salsa, advocado, ägg, finare ost som tex brie samt andra mumsiga ostar med kex till.
Jag har även prövat mycket veg. mat med bönor. Jag e fortfarande mycket osäker över dessa bönor men bjuds dem så äter jag oftast upp dem (beror lite på vad det är för bönor).

Jag åt tillomed hör och häpna .. VARMA grönsaker en gång, dock ingen höjdare !


.. ps. jag tror jag börjar bli vuxen ds


                               


Kommentarer
Postat av: Louis

7000 vuxen poäng för att du prova på annat mat !

men jag tycker att det är helt OK att vara kräsen,

tillochmed att man skall vara det !

OBS! skall även gäller alcoholhaltiga drycker !

(utom när nöden kräver :)

2010-03-27 @ 10:36:54
Postat av: SH

Varma grönsaker är inte gott!

2010-03-27 @ 10:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0