uppsala är inte bra för själen (tits and ass)

Ja de blev en liten spontan resa upp till Uppsala för att leka med herr Holland-Burman, och nu är det såhär att jag inte åkt tåg på ca 7 år kanske ? Och de sluta med att jag sprang runt halva centralstationen och lite till, men jag kom fram och jag kom i tid !

Blev lite middag innan vi tog oss till snerkes (?!) nation för lite bus och nu såhär i efterhand önskar jag att de bara blev lite bus ist för att vakna upp med världens baksmälla och :

inga örhängen
en sönderskrapad klocka
blöta byxor
2 hamburgare m pommes ouppätna i köket
alex telefon är vattenskadad
min knapp på mina byxor är borta
konstiga sms

                        - vad hände igår ? Jag skyller på Alex som jag vet skyller på mig.
                        (vänta bara tills du kmr ner till Sydney Alex, då har jag Q på min sida med)

                         
Jätte rolig kväll som fick mig att vilja bli student inom en framtid.
Dagarna bara flyger iväg här borta och om 1 vecka sitter jag på planet tillbaka ner igen till alla sydneybors lycka (jag har allt hört att jag e saknad, telefonen ringer titt som tätt och beknata röster försöker locka ner mig med både de ena och de andra) Dock blir mitt besök förmodligen längre då 2 veckor går för snabbt, jag har knappt suttit ner sen jag kom. Fick den 27 juni som datum men har inte bestämt mig än och jag vet att min mamma skulle bli väldig glad!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0