"jag vill inte att du ska lämna mig"

Nu vare dags för "hemgång" vilket firar nere av glada människor i Sydney, längtar faktsikt väldigt mycket tills jag hoppar ut på australiensk mark - flygresan kommer ju vara sådär dock.


Men iaf, veckan gick snabbt .. Lite för snabbt då jag haft den värsta veckan ever !
Måndag - Köpte en iphone som e låst till telia (för ja trodde ja kunde låsa upp den)
Tisdag - Böter för jag körde in på fel väg på fel tid
Onsdag - Ganska okey, men sov 2 timmar så var ganska sen till jobbet
Torsdag - Satt mig i mitt EGNA tuggummi, samt försov mig så mkt till jobbet så ja inte behövde komma in


I torsdag var mamma och dansa med Tobias från Lets dance som hon fick i 50års present av några goda vänner och senare gick vi ut och åt middag - jätte mysigt och mamma var sååååå duktig!
Dock var tanterna helt galna i Tony Irving vilket ansågs ganska pinsamt av oss yngre :) haha, Jätte trevlig kväll och stackars mamma fick shotta både de ena och de andra.


Och i lördags blev ju Victoria Daniels och måste säga att jag böev lite kär i Daniel efter hans tal !!


I lördags blev det dop + utg ! Hade världens mysigaste dag hos fam nobel/de la fuente som senare slutade hos madde med utg!
Resten är stress stress stress streeeeeessss









Att säga hej då till min fina lillebror som grät och sa "jag vill inte att du ska lämna mig" - är de svåraste jag gjort på länge :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0