inte ens rödvin kan hålla kylan borta

Så då var jag tillbaka i Sydney, har egentligen vart här sedan i torsdags! Resan ner gick bra och förvånads snabbt och när jag landa vare regn ...... Som tur bröt de upp senare under dagen och vi har haft fantastiskt väder över helgen tills idag, jag trodde jag var i Sibirien imorse - fy satan va kallt det var! (nu kanske jag överdriver.. men de va kallt)

Just nu ligger jag nerbäddad i min säng med filtar och vin för att försöka överleva den "hårda" vinter, känns ganska skönt då det är första gången sen jag kom hem jag sover i min säng.
Helgen kan man tro var en hård helg med tanke på att jag somna på toan idag men faktiskt så var den lugnare än vanligt. Hade stora planer för midsommar men jag somna på soffan kl 18, sen bestämde vi för att hoppa middagen och äta hemma, MEN ....... då somnar jag på soffan igen kl 22 och vaknar av att jag blir buren till sängen - så kul var min midsommar ! Dagen efter blev lite roligare, mötte upp lite vänner till Quentin i Surry Hills för lite vin och senare drog jag och mötte upp mina flatmates på en irländsk bar för kolla på rugby (också kallat dricka öl) mellan Irland - Australien som sluta i att jag gick vilse.



¨Såg lite bilder från midsommar hemma som fick mig att ångra LITE, bara lite att jag åkte hem precis innan - för vad är bättre en svensk sommar ?!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kom du på att åka till just te sydney ? :)

Verkar kul att resa iväg och jobba utomlands, har funderat på det men vet inte vart riktigt! =P

2010-06-28 @ 21:01:33
Postat av: Petra

Midsommar i surfers saklart!!!

2010-06-29 @ 00:57:33
URL: http://ozadventures.blogg.se/
Postat av: kim

alltid velat åka till australien och har hört så mkt bra saker om sydney så bestämde mig för att börja där då vi redan hade vänner som va där nere, sen blev man bara kvar !



gör det, bästa jag gjort !!

2010-06-29 @ 11:06:12
Postat av: caroline

förövrigt var de jag som ställde frågan där haha, mitt namn försvann visst!

men okej, låter ju grymt kul iaf!

Får se om man tar sig an och gör de :-)

2010-06-29 @ 17:33:17
URL: http://cmattsson.blogg.se/
Postat av: Km

Det är gryyyymt, får du chansen - ta den ! :)

Jätte kul att du läser min blogg haha

2010-07-02 @ 11:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0