"Du blir fin efter lite vin - oj där var visst en kanin"

Idag tog Petter studenten och idag är de exakt 2 år sedan jag tog den - GUD vad tiden går snabbt, för snabbt !
Hade en jätte mysig kväll med många goda skratt ! Jag vet att jag klagar om att jag vill åka tillbaka, men vet ni vad - Det kommer vara jätte svårt att behöva lämna er alla igen. (vilket jag inte ser framemot)
Juste, idag hände en väldigt rolig grej. När jag och Ida var inne på Ica så skulle vi ta lite presentpaper och för 5 kr fick man 230 cm, men när Ida la i 2 kr fick hon ut MINST 5 meter hahah! Väldans kul att se hennes underbara min!






 - Grattis Petter "Pampers" Forsman

Imorgon är det helg och det kan bli skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0