"det är lättare att gå ner på snygghetsskalan för då behöver man inte känna sig ful"

Jaahapp.. Då var man fortfrande i Sverige och jag har förlängt min hemresa tills den 22 juni - Lite blandade känslor, fick nyss ett långt långt samtal från down under som fick mig att vilja åka tillbaka idag.

I fredags var vi hemma hos fam. hammar  på grillning- jätte mysigt! Så himla kul att sitta ner med alla en mysig sommarkväll och när alla de andra barnen drog ut så tog jag förnuftet att cykla hem, men en sväng förbi Karlskär med Martin hann göras :) Gamla goda tider..
Lördagen firade vi David som äntligen tagit stora klivet ut i "vuxen världen" och tagit studenten, nu är det bara du Petter haha !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0