magda-ragg är det roligaste som finns

HUmm vart ska jag börja ? Var på en jätte mysig brunch i Newtown med Denize samt hennes flatemates förra söndagen - jätte mysig dag med bra kaffe och fina skor som slutade på beach road med nya bekantskaper och magda-ragg!

anyway, egentligen har det inte hänt så mycket ! Jobbade inget förra veckan, vilket var gaaaanska seg och riktigt irreterande då alla andra människor jobbar. Firade in helgen med frukost i Neutral bay hemma hos Magda och senare blev det maaaasssssoooor med guacamole hemma hos mig med diddi. Lördagen var väl helgens bästa dag, jag och denize knallade över till Paddys market och vandra lite till i det varma vädret :)
Senare på dagen kom Q och hämta mig sen så åkte vi över till han för att invänta kvällen med galenskaper, vi hade alla bestämt attt ha en goon kväll och de sluta på beach road med att en vän blev utslängd då han strippade på bordet tillsammans med hans flickvän... Och efter en rad olika förslag kom någon med den brillianta iden STRIPPKLUBB - jag har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde där inne, jag satt längst fram vid scenen med mina "stripp pengar" tillsammans med tjocka, gamla män!
Söndagen tillbringades på soffan och senare släpa jag med mig Q på parkvandring samt lite annat skoj!


Igår skickade jag ett random mail med mitt cv till en bar inne i stan, efter ca 5 minuter ringer det en kille och fråga om jag kunde komma in under kvällen och provjobba - jag vill ju egentligen inte jobba i en bar ... men vad kan gå fel med en rad irländare på en irlänadsk bar ? haha
Min manager hade dock den kooooonstigaste irländska dialekten även om han var från den södra delen, han prata lite som han var efterbliven ? haha mkt kul och sådär halv jobbigt när han skulle förklara saker i baren då jag kan noll!



                         
                                             Mysig dag i Newtown


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag är glad att jag roar dig iaf. jag roar mig själv också förstås, det får jag inte glömma.

2010-07-14 @ 11:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0