Just gonna stand there and watch me burn. But thats alright cuz i like the way it hurts

Allt jag skulle göra igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, då jag sov mer än var vaken - tror jag sammanlagt var vaken i max max 8 timmar och under den tiden hann jag äta en gång, prata med Petra, kolla på flyg till Pete i Nya Zeeland och hittat min för tillfället nya favorit låt --------------->



Igår råka jag även göra så att 2 propar gick i lägenheten ocg jag var själv så ingen kunde hjälpa mig att fixa de, vilket betydde att jag inte kunde sätta på värmen !!!!! Och vi alla vet ju när jag skulle pilla på proparna hemma och brände sönder spa'ets el-saker !
Idag ska jag faktiskt ta tag i mig och försöka åka över till denize och kolla på hennes crib!


seeee ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0