"jag kommer fran en Australian"

Det ar hyffsat dalig uppdatering pa mig nu for tiden men blir inte sa mycket internet koll! Jag har aven borjat jobba, Jag jobbar pa en irlandsk bar i CBD som heter Scruffy Murpyhs - helt okej, roliga manniskor jag jobbar med. Dock jobbade jag 24 timmar pa 2 dagar ... Det ar langa timmar med oskona dagar - men pengar ar pengar, visst mamma?!

Ihelgen var Petra har och aven Johanna (inte Kvissberg) jatte kul att se dem bada ! Tyvarr jobbade jag fre kvall men diddi och petra kom forbi en stund och holl mig sallskap och under lordagen gick vi pa shoppingrunda samt akte over till Q, da han hade sin inflyttningsfest.
Festen hade temat CEOs och PA' hoes! (varldens smasta tema, i know.....) Men de va en skoj kvall med barternders och golf inomhus.

Tyvarr sa hande den en "kim sak" pavagen over dit, jag hade kopt ett par nya hogklackade skor men innan jag hann satta pa mig dem sa tappar jag ena skon ? ... nagonstans mellan mitt lagenhet och Q's lagenhet - MYCKET smart - ska jag kopa nya ? eller ska jag hoppas pa att den dyker upp - som askungens sko?


Inget annat har egentligen hant - jag kommer inte aka till Pete och NZ langre, Ais har kommit hem fran Irland, Diddi maste flytta om 2 veckor, jag funderar pa att flytta med, jag vill forlanga mitt visum till ett 2nd year, snart kommer alla manniskor som jobbar pa farmer for att forlanga deras visum tillbaka, YES!, jag har fortfarnde inte sett den nya Twilligt, Sara Hammar ringde kl 6 imorse ...... och trodde att de va typ dag har ?!, Magda ar bort pa nagon surf sak, jag har ont i halsen, snart kommer Alexander hit whoooop whoooop! och jag kan tydligen inte stava langre !

Bilder fran forra helgen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0