"hurry up, he wants food .. aaaand NOOOO he's going to eat something"

Hard working girl... men imorgon är jag ledig och ska försöka ta tiden att hitta ett nytt jobb! Vet dock inte riktigt vad jag vill göra, men nått borde jag vill hitta för nu är de inte frågan om VAD jag vill göra utan vad jag MÅSTE göra.
Jag har funderar lite på hur jag vill göra med mitt liv de kommande månaderna då jag bara ha 4 månader kvar i detta underbara land, och tyvärr vet jag inte längre om jag kan förlänga mitt visum - VILKET SUGER RÖV ! Men sen då.. vart ska man åka då? Jag vill ju inte vara någon annastans ... Anyway det löser sig som Baloo säger!


Juste, jag köpte ju en iphone innan jag åkte (fråga mig egentligen inte varför då vi alla vet att den kommer gå sönder efter sådär cirka 2 dagar) men iaf.. Det var lite problem med den men så kirra jag allt med en lögn till Telia, MEN nu så funkade den inte här nere ! Som tur har jag en väldigt gullig vän som idag skicka ett mess om hur mycket jag borde älska honom då han hade spenderat hela sin lunchrast på apple store - så nu funkar de igen whooop whooop ! Dock är den påväg till brisbane på fest!


Vet inte riktigt mer vad jag ska berätta (?!) Jooo juste iförrgår var den kallaste dagen här i Sydney på 30 år .. typ nått sånt ? Och det är JÄVLIGT kallt ihuvudtaget. Mina sömnproblem fortsätter. Jag åker förmodligen till NZ snart för att hälsa på en speciel människa i mitt liv. Jag var på bio med Magda och såg på sex n the city 2 i måndags. Jag har blivit tillsagd 2 ggr på jobbet att inte prata så högt när jag jobbar då min röst tydligen hörs över hela kontoret. Ais har åkt hem till irland i 2 veckor. Diddi har flyttat till Paddington. Quentin har köpt en ny bil. Jag laga mat igår men brände allt då jag glömde allt i ugnen... Aaah listan kan bli lång ! 


                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0