hade min första cocktail kl 13.00 ...

Jobbade fredags kväll, var en ganska stressig dag och jag fick jobba men en tjej som jag HATAR - av alla på mitt jobb är hon den mest otrevligaste tjejen ever, vet inte varför hon är så otrevlig for de verkar bara vara mot mig? Blev en sen kväll då jag trodde vi skulel stänga baren vid 2 men så kom de massor med kunder och jag var inte hemma förens 20 i 5 ! SWEET medtanke på att jag skulle sitta på 11.30 färjan till Manly. Och vid ca 10.00 ringer Nina Boström från Gotland så jag var bara tvungen att svara, men efter frukost på sängen och sen seeeeeeg dusch satt vi på färjan.

Jag, Quentin, James och Ais skulle ha lunch ute i Manly (vilket var en jätte jätte mysig dag) men efter 5 flaskor, cocktails och en mysig lunch vid stranden drog vi oss vidare hem till Q fortsätta denna kväll. Dock innan vi hann lämna resturangen så kom de andra på den roliga iden att ringa in till mitt jobb och sjukanmäla mig, vilket även gjordes .... Det blev sådär halv glada miner från min sida och argumentet till deras beetende var " vi har fixat ett annat jobb till dig".
Under kvällen gick vi vidare till en kina resturang i Woolloomooloo och resten är historia .. Vakna kl 03.00 för att spy och tror jag spydde fram till 12.00 - kändes uuuuunderbart !

I helgen har de haft kaffe/chocklad festival runt nere vid hamnen vid opera huset & bron och jag kämpa mig ner för att säga hej till de andra där nere och tvinga i mig en stor jordgubbe doppad i mörk & vit chocklad.



whooop whoooop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0